Tisdag 26/1

1. Tre namn jag lyssnar till: Mamma, Soffi o Fiffi
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min effektiva sida när jag väl sätter den sidan till
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min lata sida 
4. Detta är jag rädd för: Nålar, Kanyler, Blod på andra, Ormar och döden
5. Tre saker jag vill ha varje dag:  Cigg, Te o socker 
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:  Dricka öl, sjunga o gå ner i splitt/spagat
7. Detta tycker jag om att göra: Läsa o sova
8. Detta vill jag göra just nu: Något annat än att plugga
9. Bästa känslan:  Orgasm 
10. Värsta känslan:  Rädsla 
11. Jag vill gifta mig:  Jo
12. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: skaffa mig en utbildning, resa med hela min familj, träffa mina eventuella barnbarn, se mina barn växa upp
13. Min käraste ägodel:  Min cykel 
14. Något jag vill ha i present: En egen massör

15. Detta har jag på mig just nu: Kofta o mjukisbyxor
16. Favoritkläder: Mjukisbyxor o kofta
17. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:  Engelska var roligast o Kemi/Fysik var tråkigast 
18. Stjärntecken: Skorpion

19. Tv-program jag gillar:  House, Merlin
20. Hit vill jag gärna åka på semester: Egypten, Nya Zeeland

  

Just nu blev det bara ett litet "trams" inlägg. O så bilder fårn nyår o julafton hemma hos mamma. Granen är dock våran, den som  jag var asförbannad o så otroligt missnöjd med när gubben kom hem att jag inte ens ville klä den. Så nästa år är det JAG som fixar granen själv!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Haha...ja jämfört med din gran måste jag säga att då va till och med min fin!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0