Tisdag 12/1

Jisses, jag är verkligen trött. Var uppe alldeles för sent igår, då var jag ju inte trött. Snozzade till halv 8, Walle ska lämnas kvart i typ...Uscha, jag behöver sova.

Nu ha rjag iaf kollat med akassan om möjligheterna till att stämpla i juni, men icke...jag studerar. Sen har jag skcikat in bilder till lördagens ÖB på sonen, beställt från Apoteket och kollat de nya kurserna o sett till så jag har allt material. Det enda som saknas är Word. Messade mannen att han måste fixa det till måndag för då börjar jag på riktigt igen.

Idag ska jag först bort till leksaksaffären o köpa en bakkuganspelplan *dyrt* sen hem till mamma o finslipa på uppsatsen. Idag har jag inte ätit nån frukost så jag tänkte hämta lunch på Smedjan; halstrad lax o spenat :)

Borde läsa historiaboken men det kan jag göra imorgon ist...börjar jag läsa nu så faller ögonlocken ihop. Jag kan ju somna när som helst på dagen jag, jag är jämt sådär trött..

Borde försöka leta upp mitt kamera programm o lägga in igen för jag har en del bilder som behövs läggas in, dessutom så kanske jag ska gå förbi, eh hjärnsläpp, Borgholm tv och audio butik som jag nu inte kommer på vad den heter, för att köpa en sladd till min mobil så jag får ut mina bilder därifrån. Den är full!!

Har enorma stresstankar angående sommaren. Jag ska/planerar att plugga till ett yrke i höst och vill vara hemma o ha sommarlov med familjen iaf i juli/aug...men csn betalar i förskott såmina sista pengar kommer i maj o då bara en liten slant. Vilket betyder att jag inte får ett öre i hela juni!! O om jag vill ha pengar i juli så måste jag jobba i juni..med VADDÅ!? Ne, fy jag bara stressar upp mig men det är ju så viktigt att få i pengar annars går ju inget ihop sig för fem öre. Sen så måste jag ju söka till det där programmet jag ska gå, o göra högskoleprovet *fasar* o när jag söker så har jag ju inte hela min gymnasiekompetens klar...öh...trött jag blir...

Ne, det var en sanbb gnällig uppdatering...nu pyser jag ut i kylan en stund..

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Det va värst va o-kommenterat det va här då...bäst jag säger nåt då... BRA att du bloggar. "me like"



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0