Onsdag 27/1

Fortfarande inga pengar. Hoppas på besked snart, sen tar det ju några dagar till på det. Jaja, dem kommer när de kommer..men snart hoppas jag.

Idag fick jag ett tjockt kuvert på posten, från landstinget i kalmar. Tro jag blev nyfiken. I var det papper om en massa olika prover jag skulle ta OCH ett rör där jag skulle lägga min avföring, mao BAJS! HUa, vad äckligt..o vad ryssligt med massa prover. Gillar verkligen verkligen inte sånt. Jag har ju en fobi, men den har blivit bättre, men nu fick jag en tid hos VC för provtagning om typ 3 veckor! Så jag komemr gå o svettas o må dåligt länge nu...sen veckan efter provtagningen ska jag in till kalmar o träffa min nya läkare. Undrar vad han kan tänkas säga??

Idag fick jag ett mejl från bror min att de levde o hade det gutt i solen. Han åkte ju til Tahiland med sambo o svärföräldrarna för en vecka sedan o sen dess har vi inte ens hört att de kommit fram, men nu så..Skönt.

Nu snöar det hejvilt här o blåser, det är pissigt kallt o jag drar mig verkligen för att först gå till bibblan, sen hämta båda barnen *brrrr*

Middagen idag ska bli ris o lövbit. Lövbiten strimlar jag o steker med matlagningsgrädde o purjo. Gott! Det var typ en liknande rätt som var den första B gjorde åt mig när vi "dejtade". Tänk vad man kommer ihåg en del konstiga saker!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0