Onsdag 13/1

Grattis till världens bästa 7åring!!!

*borde vara ett kort här*


Idag fyller Felix 7 år...o vi har varit uppe o sjungit för honom, o så fick han sina presenter.

Framåt kvällen kommer väll familjen o firar, jag orkar dock inte baka.

Igår var det ju linedance :) helt ok, men inget för mig. Mina fötter verkar inte ta mina hjärnsignaler på allvar o gör nått helt annat, men till slut så satt det rätt så bra, men som sagt inget för mig :)

Idag ska jag skicka in uppsatsen och sen röja lite lätt här hemma, ser inget vidare ut :S Har nog inte plockat o städat på några dagar vilket leder till ett total kaos ;)

*längre paus*


19.25

Jag är trött, jag har ont..i höfterna o benen av alla ställen. Inte faan kan det väl bero på linedancingen igår?? Eller? ÅS jäkla anstängande var det inte, även ifall det kändes i fötterna o benen då...

Nu är kvällen slut, eller har börjat beroende på hur man ser det. W är i säng, dödstrött. F pysslar med ett av alla legoset som han fick :) jag har precis gjort mig en kopp te o ska jäsa i soffan..om jag inte blir för hög av lukten från den nya halvfäriga tv/bokhyllan :S

F verkar nöjd med sin dag, en hel del lego, en bakkugan spelfält, några bakkugans som han inte hade, en svart spindelman dräkt o diverse...nöjd hoppas jag :)

På söndag ska han desutom ha ett litet kalas för sin kompisar. Han har helt själv fått välja vilka han skulle bjuda, o sa själv stopp vid 5-6 stycken. Det tyckte han räckte. Så förståndig min son. De ska iaf, som de senaste 2 åren, vara på Harrys i stan o bowla plus nån glassskål. Räcker för oss, o han tycker det är skoj, även fast hans första val var att boka hela badhuset!! Nja, sa jag..DET kostar iaf för mycket.

Annars så har väll dagen inte vart särskilt intresant..Åkte direkt hem till mamma o skickade in historiauppsatsen, försökte bluetootha över mina mobilbilder vilket gick sämre bra, eller inte alls :S vidare hem för en macka, sen till pysselaffären här i stan för att köpa sådana där klister biter så jag kan få in alla foton snart. Har en stor jäkla drös av dem, o aldrig sätter jag in de i alla mina tomma fotoalbum. Skärpning där! Vidare till bibblan o lämnade alla böcker som jag haft i mitt arbete, leksaksaffären för att köpa presenter från morfar o till sist ICA o handla plus hämta några av mina nya skolböcker. För mycket cykling kankse? ;)

Var så sur idag när jag tänkte göra mig en macka med korv idag. Korvpaketet öppnade jag igår o tog 4 skivor av, det var säkert en 20 skivor kvar. Så jag blev MYCKET snopen när jag fann hela korvpaketet var borta idag, lunch tid...B hade tagit hela paketet med sig till jobbet..ok, jo ok det är väl...ok. Men sen när han kommer hem o säger att han har ätit upp hela jävla paketet! DET är INTE ok!! Då blev jag sur! Dessutom är det ingen billig skitkorv, den sorten gillar jag inte...*muttrar*

Ne. Soffa. Te.NU


Kommentarer
Postat av: Camica

Stort grattis från oss!



Linedance??? Jag hoppas du skojar nu! skäms

2010-01-13 @ 14:40:54
URL: http://camica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0