Måndag 25 / 1

*suckar* Jag visste att det skulle bli såhär, att jag liksom inte orkar uppdatera bloggen. Men men...

Jag sitter iaf här o spelar zoo på fejjsan, har stoppat i mig 2 kick, som förut hette käck va?? med en huvudvärk o trötthet som tar över mer o mer. Fattar verkligen inte varför jag är så kanoners trött jämt, spelar ingen roll när under dygnet jag är trött! Ibland kan jag sitta här eller vid matbordet eller vad jag än gör o bara känna att ögonen trillar ihop o huvudet börjar banka. Somnar jag ibland så vaknar jag med en ännu värre huvudvärk. O som jag är så vägrar jag i stort sett några tabletter överhuvudtaget. Har en bakgrund förklaring eftersom jag verkligen har problem att ta tabletter sen jag var ung? men nu är det också pga flera i min krets? som är/har varit pillermissbrukare av antingen det ena eller det andra slaget..så jo, jag drar mig för det.Inte för att jag egentligen tror att om jag tar en huvudvärkstablett att jag skulle börja stoppa i mig sådana titt som tätt.

Idag hade jag iaf första psykologilektionen, kan bli skoj o intressant. Ska kolla med Tess om hon hade den boken så slipper jag beställa *hoppas* Etik boken kom idag iaf, o när man beställer på cdon så får man ju erbjudande vart efter summan man ska beställa för så för en liten?? peng kom säsong 1 med Vänner *älskar o har minnen med dem* plus en bok som är en sann berättelse om en pojke som blir sexuellt utnyttjad av sin far; När ingen annan ser

Helgen kom o gick, jag har hela tiden fortfarande haft min förkylning. I torsdags blev den värre :( men nu är det helt ok. I fredags skulle vi vart hem till Martin o Sara på smörgåstårta men gubben o minstingen fick åka själva :)

I lördags var F hos mormor, som vanligt kan man väl säga, o nästa, nu på lördag så erbjöd hon sig att ta båda! Vi får väll se...känns som om det liksom inte behövs om jag/vi ändå inte ska göra nått. Men då kankse man skulle passa på att gå en sväng till Harrys? Får tänka på saken.

Fick meddelande från CSN idag iaf att de har nu satt en handledare på att gå igenom min ansökan..TACK! Hoppas de gör det snabbt för nu behövs det pengar. B var ju pappaledig i 3 veckor vid jul o då har han ju inte fått nån lön utan det kom pengar från FK idag ist, men de räcker ju inte långt :s

Ska ta o laga ihop dagens midag sen; raggisar o fläsk. INte för att jag har nån lust, har tappat all gnista. Vill inte o orkar inte!! Vill bara vara ifred o typ läsa eller sträck se nån serie, bara jag jag o jag...


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Ipren/ibumetin blir man inte beroende av... :) Det är väl det som hjälper överlag bäst mot huvudvärk. Du har ju inte huvudvärk orsakad av tex för mkt treo "hosthost", den huvudvärken är svårare att bota. Fast jag är så duktig sååå numera. Kan inte förstå hur man väljer att ha huvudvärk som är så jobbigt... :/

Har du kollat järndepåer? Å andra sidan så är ju dom flesta ganska trötta vid den här årstiden. Kanske ska vara hemma på lördag och bara sova kanske? :)



Lite bilder vore ju inte så tokigt här.

2010-01-26 @ 11:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0