Måndag 18/1

Idag har varit en effektiv dag, jag har gjort denna veckas uppgifter i kursen Människan; socialt och kulturellt, plus skickat 2 presentationer, och läst typ 50 sidor i filosofin. bra jobbat! Dessutom hade jag betygssamtal med min historialärare, lite nervös o läskigt men det gick ju bra :)

Har precis lagt W, o F tittar på tv o ska äta lite kvällsmat. Har ju ändrat hans läggtid till halv 8 ist för 8, han var ju så grinig innan på kvällarna. Vi 3!! har iaf badat, samtidigt, o det var rätt skoj :9 Lite trångt, eller mycket trångt. B var o handla....nutrilett.....till sig själv :D

Mätte o vägde barnen iaf eftersom Camica fick mig att bli nyfiken. F var hela! 116 cm lång ;) och vägde 19 kg, medan W var 89,5 cm o vägde 11 kg :) Mina små pojkar :)

Nu håller mannen på med lite vitlöksbröd till mig, o honom såklart. Sen ska jag spendera måndags kvällen framför TV400 då det är en massa tonårsskräp där ikväll ;) o som tonåring som man är måste man ju kika :)

So long...o förresten tycker jag Yster borde börja blogga igen, elelr iaf slänga ut lite flera notisar om vad fasiken hon syslar med om dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0