Måndag 11/1

Skoldag..och jag är trött, barnen är trött. O vi vill sova iaf en timma till...

Om 15 minuter ska jag o W ta cykeln! till dagmamman. Tur hon bor nära *gillar* Dumpa av honom där o sen hem o hämta F som under tiden borstat tänder o klätt på sig alla ytterkläder o så går vi till skolan, som åxå ligger nära :) Hem igen o rota fram USB minne med skolarbete och diverse som behövs, bort till mamma för att här har vi inte word än *muttrar*

Ne, nu ska jag vakna till lite o dricka så mycket te jag hinner...

15.53

KÖttbullarna ligger i stekpannan och vattnet till makkisarna är i kastrullen. Jopp, ännu en lat middag men jag har ju inte hunnit komma in i rutinerna med matlaging än. Det är jag som lagar maten i veckorna, om jag inte får toksläppet nån dag o blåvägrar. På helgerna är det också jag men lite mera fifty fifty.

Hur som så har jag spenderat fm hos mamma framför datorn, vi har inget word än, och har där lagt till ungefär 500 ord till på uppsatsen. Har lite mer saker som ska göras men det får ske imorgon. Hade lite texter som jag ville mamma skulle komentera först. Bra att ha en mamma som är lärare ;) Sen tog jag cykeln till Netto; hadlade på mig sådana där grejer som vi alltid har hemma som nu helt plötsligt var slut. Dock inga bas bas varor som mjöl och socker , tack o lov. Hem med mina 3 påsar på cykeln...det gick bra men relativt sakta. Här hemma sen slängde jag i mig gårdagens middag till lunch o sen, tja, jäste jag :)

Ikväll blir det tvkväll på TV400, sådana där "barnsliga" program som man inte behöver tänka till typ 90210. Älskade verkligen Beverly Hills, orginalet när det gick. Råpluggade skådisarnas namn och försökte jämt göra sådär med armen som Brandon gör i "trailern".

NU väntar jag hem mannen, får se när han dyker upp..snart hoppas jag så vi kan äta. Just det bokade kastering på katten tills fredag. Tydligen ska han vara där hela dagen :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0