Lördag 16/1

Hua, vaknade väldigt förvirrad i soffan vid halv 3, fullt påklädd o med tv:n på...eh, jaha, jag som ALDRIG somnar när jag tittar på tv o nu missade jag tom slutet på filmen som var *mutrar* Jaja, det var bara till att släcka hela huset o hasa upp o i säng, men eftersom jag var så trött så tog jag ingen medicin alls :S Undrar hur det då blir idag?? Tur jag bara ska vara hemma under dagen, med möjlighet till en sväng ute ikväll.

Gick upp iaf halv 8 då lilla sonen vaknade; " sovit gott", konstaterar han när han är klar etc o vill gå ner...

Katten kom ju hem igår med borttagna kulor och en idmärkning...jag än så länge inte alls märkt av någon förminskad jamning :( fast det kan ju bero på att han inte får lämna huset på 2 dagar *suckar* Pip pip pip...

Igår tog en av mina allra bästaste vänner sin examen?; heter det så på den nivån?? Hon är numera färigutbildad socinom, så jag vill säga ett väldigt stort grattis till Johanna!! HURRA!!

Det är isf därför jag ska ta mig ut en sävng ikväll...om jag har någon lust o ork...

Ne nu ska jag försöka fortsätta vakna tll liv här, duscha o sen så börjar skidorna redan strax innan 11 idag..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0