Fredag 15/1

Sådär, då var jag helt klar med höstterminens kurser. Gjorde idag det sista, ett prov i historia B som höll på i cirka 5 timmar. Jag blev en del trött i ögonen. Sedan så har jag hämtat nya schemat o handlat till middagen; skinkstek och mos. Vi får väll se vad det kommer smaka..:S Är ju inget vidare på sådana där stekar, blir ju så torra?

Hur som så har jag gåt igenom kursveckorna på distanskurserna och det lär bli maffigt. Såg ut att kunna bli en himla massa tid. Och visst jag läser ju på heltid men riktig såååå mycket hade jag väll inte räknat med. DEssutom så kommer det var muntliga samtal per telefon med min lärare/handledare i Franska *gulp*

Jaja, ingen idé att stressa upp sig nu...ska göra helg strax o den blir lugn och som vanligt vintertid i skidornas tecken :) Löv it! Snart är det dessutom OS *like it*

Katten är just nu hos vet. hans kulor har rykt och så får han en idmärkning...bara han slutar jama nått så förbannat nu. Annars får jag väll kapa nåt anant med, vad som nu finns kvar ;)

Nehe, förbereda steken och fixa lite kanske..


19.54

Har redan fått resultatet på provet :) det blev VG minus, vilket jag är riktigt förvånad och nöjd med :D *klappar mig på axeln* Nu till det läsigaste, jag ska ringa in handledare på måndag för betygsamtal :S DET är läskigt!!

Kvällen kom o teet är på väg, kanske en stund framför tv:n o Let´s dance? Ungarna ska i säng...snart...B är o dricker whiskey hos Ludde o Tess. Maten blev förresten jättegod, trots att det tog en stund längre än jag ahde räknat med...men det kan jag göra igen, nu ska jag bara lista ut vad jag ska göra med resterna?? B tyckte pyttipanna, men jag HATAR verkligen det. Det är så äckligt!! o då menar jag verkligen äckligt, ananrs så finns det väl inte så mycket mat som verkligen smakar illa...tja, kålpudding hör ju dit åxå iofs :S

Men nu..kväller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0