17/1 Söndag

Jag är sjuk!! Så hemskt förkyld. Det värker i hela min kropp, huvudet bultar o hasen är alldeles igen bommad :( Jag mår INTE bra!

Har tagit det relativt lugnt idag, mest legat i soffan eller sängen med skidorna på tv eller en bok. Ungarn ahar varit rätt så snälla. F har ju haft sitt kalas på Harrys med bowling o glass, o det hade varit lyckat. Han kom hem med bra presenter o en massa godis :)

B åkte nu och skulle lacka sista gången på hyllplanen, sen ska det sista sättas ihop imorgon antar jag o då kan vi få upp nya tv:n. Äntligen! Ska ta kort på hyllan sen, den är superfin o alldeles egen gjord av mannen min. Kommer bli en bokhylla i samma stil sen med.

Nu så försöker jag undvika något alls o bara vänta tills mannen kommer hem igen. Då sk jag göra en milkshake o at min bok upp i sängen för resten av kvällen. Imorgon är det skola igen, o då måste jag upp o lämna barnen. Som tur är så hade jag ingen psykologi imorgon så jag hinner vila lite till innan första lektionen som blir på onsdag morgon. Iofs har jag en mass distanskurser som har uppgifter till mig, men då kan jag åtminstone sitta här i morgonrock p pyjamas med mitt te o ta det lugnt...

Adjö från mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0