Tisdag

Oh vad jag är förkyld! Hemskt jobbigt, o hemskt synd om mig. Känns som om jag inte kan andas till o från o så har jag så ont i huvudet. Inte huvudvärk liksom bara ont :(

Igår åkte maken, eller mannen..jobb i Danmark i 2 veckor. Ska bli, eh skönt och förmodligen anstängande ;) Ungarna har redan börjat sakna honom, särskilt den stora när jag säger till honom på skarpen om något. jaja..så är det väll..

idag när jag hämtade stora pojken så var han o 2 till ute på andra sidan gatan!! Sa tilll dem o sen gick jag o letade efter en perosnal. Ingen i sikte! Gick in o hämtade hans väska o där satt en extra resurs kan man väll kalla henne o frågade då såklart var alla fröknar var. De var ute, hela 3 st..jaha, vart fasiken var dem då??

Hämtade W åxå såklart, han hade sagt till den nya pojken att han skulle döda honom. Hur kul är det då!? Jag får nog skylla på Lejonkungen som han såg i helgen. Där sa dem "om du kommer tillbaks dödar jag dig"..*suckar*

Så nu måste jag försöka banka ur det fort som attans...plus att den nya pojken inte får leka med npnting hos dagmamman för W. Jobbigt värre...Hoppas det går över snabbt. Orkar inte alls med sånt här när jag är i detta skick. Skolarbetet har gått bra iaf, ligger på plus sidan där tycker jag...Imorgon är det lektion, hoppas jag kan ta mig igenom den. Det var nåda jobbigt igår...'snörverl*

Nu har jag så gott som bestämt mig för en tatto i nacken, o inte hals som jag velat länge, på foten. Vad exakt det blir är inte klart men ett F o ett W för barnen vill jag baka in iaf. O när den blir gjord vet jag inte heller, men innan sommaren förhoppningsvis.

Nehe, en liten update...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0