En onsdag i februari

Japp, så ligger det till. Sitter här o får massage av min dyna, i brist på folk :) Gubben är fortfarande inte hemma, har vart borta sen i måndags förra veckan o det känns. Verkligen! Trodde jag skulle klara det bättre men helgen var en stor katastrof :( vardagarna är bättre. Jonas o Sara kom hem från Thailand förra veckan o var här i helgen o delade ut presemnter. Jag blev nöjd! O nu fick jag ett sms om att mina saker från Bonprix har kommit, får hämta imorgon på ICA. Där jag för den delen lämnade in en sommarjobbsansökan i måndags..*håller tummarna* Egentligen vill jag vara ledig, typ, i sommar men samtidigt inte...

Ställde en tp fråga på fejjsan innan, att jag ahde en massa känslor inom mig som vill o behöver komma ut men man får ju liksom inte säga vad man vill. Dels för att folk kan ta illa upp o får att jag liksom inte orkar ta diskussioner som kan komma av det hela, men responsen var att man visst fick...

Ok, jag hatar verkligen en kvinna. Verkligen hataar! Jag säger jämt till barnen att man inte hatar men man kan tycka väldigt illa om något, men jag hatar! O har gjort i flera år nu, som tur är så har jag inte denna kvinna i direkt min omgiving men det är ändå en från mitt förflutna på sätt o vis, o jag avskyr verkligen henne. Ho är en manupalativ satkärring som bara tänker på sig själv...Gah..*spyr galla*

Mera finns det men inte nu, inte idag...

Nu ska jag bygga koja med lillemann, sen bada o till slut när W är i säng är det OS!! I löv it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0